lørdag, marts 12, 2016

Paris - tjek!

Det må være den meste hurtigste (OG spontane) flybilletter - køb, jeg har fået gjort her for lidt tid siden. 

Jeg fik bare lyst til at kigge på flybilletter - og det gør jeg en gang i mellem - og denne gang valgte jeg Paris. Jeg vidste at Mette gerne vil til Paris og hun har snart fødselsdag, så jeg kiggede lige på flybilletterne op til hendes fødselsdag. Flybilletterne var ikke dyrt - og jeg tvang nærmest Mette til at sige ja, da det er dumt at gøre andet. 



Så 10 minutter senere var flybilletterne købt. 3 dage i Paris med Mette, så vi kan få fejret hende der på hendes fødselsdag. Slet ikke tosset. 
Efter at billetterne var købt, kiggede vi på hinanden og vidste at det ville blive lækkert. Mette skal få en dejlig dag på ægte franske maner. 

Jeg glæder mig! 
Er der evt nogle gode tips om gode spisesteder eller hvad vi skal se i de 3 dage, vi er der. Jeg var i Paris på studietur så jeg husker ret ikke meget. Det føles som om det er første gang, at jeg skal derhen. 

Ingen kommentarer: