fredag, september 23, 2016

Pokemon go

Ja, jeg er med i Pokemon-vognen. Jeg er godt nok ikke den største Pokemon-jæger, men jeg har det egentlig sjovt med den nye Pokemon go-app. 

Da app'en udkom, var det nærmest alle, som havde den og spillede den. Jeg valgte ikke at hente den straks da der var meget andet der optog min tid, så jeg tænkte at Pokemon måtte vente - og da jeg kom hjem fra Lapland, hentede jeg omsider app'en. 

Nu har jeg haft legen i en måneds tid, og det er først nu, jeg rigtigt finder det sjovt og sigter nu at prøve legen sådan rigtigt. 
Jeg har faktisk ikke rigtig styr på det meste - men forsøger at følge med og følger med, når nogen snakker om gode tips. Men mange er allerede langt foran og er en del oppe på level og styrke hvad angår pokemons. 

Jeg ved ikke hvad det ender med. Men jeg leger så længe det er sjovt - og at jeg kan komme ud og gå længere ture, endda til nye steder. Kæmpe bonus! 

Status lige nu; 
Jeg er på level 14, snart 15. 
Jeg har 61 forskellige pokemons.
Jeg har gået 22,2 km i alt (ifølge app'en og kun når jeg har haft app'en åbent) 
Og det vigtigste: jeg har Pikachu. Juhuu. 

Har I også Pokemon go -app? Hvor langt er I nået? 


Ingen kommentarer: