onsdag, oktober 19, 2016

10 facts om mig #3

Nu hvor vi byder (desværre!) efteråret velkommen, tænker jeg det må være sin plads at levere lidt facts her på bloggen. Måske kommer der lidt sjov over til jer. 

Følgende facts om mig; 

1. Jeg er en fanatisk dato-nørd. Jeg har det med at huske datoer til bestemte arrangementer eller aktiviteter. Og desuden kan jeg næsten alles fødselsdags datoer. Det skal dog skrives at jeg skal kunne have noget med datoerne at gøre for at huske dem. 

2. I forbindelse med fødselsdags datoerne havde jeg engang haft en plan om at kunne udfylde et års kalender med folks fødselsdage på - så jeg kunne dokumentere at nogen, jeg kender, har fødselsdag hverdag. 
Det er aldrig lykkedes. Af og til overvejer jeg at starte projektet op igen. 

3. Jeg synes at trolde er fede, på den der nuttede måde. Med det høje og seje strithår. Jeg ved ikke hvor det kommer fra. 

4. Som barn elskede jeg citronkage. 

5. Hvis jeg skulle have husdyr, så skal det være kattekillinger. Og så skal killingerne forblive killinger. I min verden bliver de ikke større. Basta. 

6. Jeg kan ikke tage rod hvis det er for rodet. Hvis rod er pænt eller i orden, er det fint nok for mig. Især er rod i skabene ikke til at holde ud, så jeg er egentlig glad for at skabene findes. 

7. Jeg kan bedst lide at gennemse reklamer i originale blade. Ikke på appen eller på internettet selv om det er praktisk og mindsker miljøsvineriet. 

8. På mit første år på HF havde jeg et fravær procent på 0,2. Det svarede til 2 timer i alt på et helt skoleår. 

9. Jeg har ikke købt (endnu!) et cykelhjelm, simpelthen bare fordi jeg ikke vil ødelægge håret. (Indrømmet, her er min fornuft ikke til at være stolt af). 

10. Lakrids smager godt. Chokolade er fantastisk. Derfor er jeg vild med lakrids i chokolade. Mums. 

Var det nogle af punkterne som overraskede dig? 


Ingen kommentarer: