tirsdag, november 01, 2016

Månedens døv - november 2016

Så lykkedes det mig at kunne indføre projektet ´Månedens døv´ med flere deltagere, og synes at det er sjovt at lave projektet, så jeg satser på at finde yderligere 10 døve til, da det også er en fed koncept og det ville være synd at ikke kunne fortætte.

Lad mig præsentere månedens døv for november måned. 

Mette B. Bertelsen

Mette er hovedpersonen bag Loud.land, som jeg er storfan af og her fortæller hun om hvad Loud er for noget samt hvem målgrupperne er. Derudover, så er der også lidt om Louds fremtid.

Mette er en rigtig dygtig skribent og stræber efter at levere lækre og nyeste nyheder til døve, og har desuden altid gode ideer men tid og penge kan til tider bremse Mette lidt, men motivation og lysten er der. Og det kan jeg mærke.
Mette har desuden også tidligere stået bag ´Streetsigners´.

Se videoen her

Ingen kommentarer: